Smink körkép

A magyar hölgyek több mint 60%-a szokta sminkelni magát...(részletekért kattintson a címre)

Csináljuk a Fesztivált

A tavasz beköszöntével egymást követik a kulturális és változatos zenei ízlésnek megfelelő különféle fesztiválok...(részletekért kattintson a címre)

Adód adod?

Közeleg a személyi adóbevallások beadásának, illetve jóváhagyásának határideje. Mint közismert, az adónk 1+1 százalékáról mindenki szabadon rendelkezhet, ha akar. A Target Group Index (TGI) hazai adati alapján arra kerestük a választ, hogy miként viszonyulunk ehhez a kérdéshez...(részletekért kattintson a címre)

Behálózva

A közösségi média térnyerése nem megkérdőjelezhető, hogy ez mennyire pozitív, avagy negatív jelenség, abban már megoszlanak a szakemberek véleményei. Mindenesetre a TGI.net legfrissebb adatai szerint az egyes életkori csoportokban továbbra is igen jelentősnek mondható eltérések tapasztalhatóak a közösségi média használat módja, jellege és motivációja tekintetében...(részletekért kattintson a címre)

Ön dönt és iszik...

Aki a jó bort szereti, rossz ember nem lehet, tartja a mondás. De mi van azokkal, akik a jó sört vagy pálinkát szeretik? Tudjuk, hogy egész történelmünket végigkíséri az a három italfajta, így joggal adódik a kérdés, egyáltalán kik is a bor, sör-és pálinkafogyasztók napjainkban? A Target Group Index (TGI) adatokból erre kerestük a választ...(részletekért kattintson a címre)

Otthon, édes otthon

A jó idő beköszöntével újra nyitnak a különféle vendéglátóhelyek szabadtéri, kiülős helyiségei. Ennek kapcsán a Target Group Index (TGI) adatok alapján arra voltunk kíváncsiak, hogy mi magyarok egy szabad esténket inkább otthon, vagy valahova elmenve, máshol szeretjük-e inkább eltölteni?... (részletekért kattintson a címre)

 

Hurrá, utazunk!?

Itt a jó idő, bár nemrég lett tavasz, de tudjuk, hogy hamarosan nyakunkon a nyár. Ha pedig nyár, akkor utazás. A Target Group Index (TGI) adatok nemzetközi összevetéséből az derül ki, hogy mi magyarok nem igazán lelkesedünk azért, hogy feltétlenül külföldre utazhassunk... (részletekért kattintson a címre)

Biztosítva vagyunk?

Nemzetközi összevetésben Magyarországon az életbiztosítás egyáltalán nem mondható elterjedtnek, míg a gépjármű-biztosítás terén a nemzetközi élmezőnyben vagyunk megtalálhatóak. Mindez a Target Group Index (TGI) kutatás nemzetközi összevetéséből derül ki... (részletekért kattintson a címre)

Biztosítva vagyunk?

Négylábú kedvencek és a gazdáik, avagy a kutya vs. macska „háború” újabb fejezete

Akinek kutyája van rossz ember nem lehet tartja egy mondás. De vajon mi van azokkal, akiknek macskájuk (is) van? A Target Group Index (TGI) adatok alapján arra kerestük a választ, hogy a kutyások és macskások fogyasztói tipológiája mennyire hasonló egymáshoz... (részletekért kattintson a címre)

Kutyacica