A fogyasztókra illetve az üzleti szférára összpontosító ismert kvantitatív piackutatási módszerek teljes választékával állunk Ügyfeleink rendelkezésére – kezdve a telefonon megvalósított országos reprezentatív felmérésekkel, a tesztstúdióban felvett interjúk segítségével végrehajtott egyedi célcsoportos termékteszteléseken át egészen számítógéppel támogatott és táblagépekkel végzett eladáshelyi interjúkig. Az online-felmérés természetesen szintén jelentős helyet foglal el tevékenységeink körében

A következő kérdezési módok állnak rendelkezésre a Kantar Hoffmann eszközeivel:

  • Személyes kérdezés, Face to Face (számítógéppel, táblagéppel, esetenként papíron);
  • telefonos felmérés (CATI);
  • online felmérés (CAWI illetve mobil online felmérés).

Megfelelő mintavétellel (kvótás eljárás vagy véletlen mintavétel) előre meghatározott alapsokaságra vonatkozóan nagymértékben reprezentatív eredmények érhetők el. A kvantitatív piackutatás segítségével tehát igen alacsony hibahatár melletti mintavétel eredményeire alapuló érvényes megállapítások tehetők, például egy meghatározott márka imázsát, egyes reklámkampányok ismertségét vagy újabb termékötleteknek a mindenkori célcsoport általi elfogadottságát mérve.

Területek:

CAPI - Computer Assisted Personal Interviewing (számítógéppel támogatott személyes interjú):

  • interjúztatóinkat és felmérésre használt notebook-jainkat optimálisan osztjuk el az ország valamennyi régiója között; 
  • célirányosan képzett kérdezőbiztosokkal dolgozunk;
  • rendszeres minőségellenőrzés biztosítja az adatok megbízhatóságát;
  • adatok állandó hozzáférhetősége biztosított;
  • megfelelő szűrés, rotáció és automatikus valószínűségi ellenőrzések adta biztonság és magas minőség;
  • in-home, stúdió (CLT), POS, önállóan kitöltendő „interjúk” („CASI”), B2B-felmérések esetében alkalmazható.
  •  

CATI - Computer Assisted Telephone Interviewing (számítógéppel támogatott telefonos interjú)

  • korszerű, nagyteljesítményű, szakmai felügyelők által vezetett telefonstúdió;
  • kérdezők képzett és tapasztalt csapata;
  • belehallgatásos ellenőrzés és automatikus tárcsázás révén megvalósuló magas minőség és nagyfokú objektivitás;
  • a „random-last-digit”-módszer és a mobiltelefonos kapcsolatfelvétel révén megvalósuló magas fokú reprezentativitás;
  • személyes eligazítás valamennyi projekt vonatkozásában, valamint ügyféloldali részvételi lehetőség az eligazításon és az interjúk lebonyolításában is.

CAWI - Computer Assisted Web Interviewing (számítógéppel támogatott webes interjú)

  • hatékony, időtakarékos és alacsonyabb költségű felmérési eszköz;
  • hozzáférési felületek, ügyféladatbázisok, ügyfél által meghatározott, zárt célcsoportok alkalmazása;
  • műszakilag és tartalmilag a mobileszközökre / okostelefonokra optimalizált kérdőívekkel végzett mobil-kutatás;
  • a kérdőív önállóan kitöltendő jellegéből eredő korlátokkal.

P&P - (Paper & Pencil Interviews – papír és ceruza interjúk)

  • egész Magyarországon rendelkezésre álló, képzett kérdezői hálózat;
  • reprezentatív kvóta-meghatározáson és szúrópróbaszerűen végrehajtott utólagos telefonos ellenőrzésen alapuló minőségbiztosítás;
  • in-home, tesztstúdió, POS, utcai felmérés, Mystery Shopping esetében alkalmazható.